Monday, September 3, 2018

L-39 "Firecat" Ready To Go ...

Aero L-39 Albatros este un două locuri , un singur fascicul de aeronave de formare , care , în Cehoslovacia ca un succesor al L-29 Delfin a fost dezvoltat și este încă folosit astăzi în forțele aeriene ale mai multor țări.Din 1963, au început lucrările pe succesorul L-29. Inițial , au fost avute în vedere o variantă modernizată „Delfin“ , cu denumirea proiectului L-129 de către proiectantul șef responsabil ianuarie Vlček și producția de muncă Aero Karel Dlouhy, dar nu ar trebui îndeplinesc toate cerințele. Grupul de dezvoltare a apelat, prin urmare, la o reproiectare completă cu numele de proiect TTP . Un studiu de prim model are originea în 1964, unele mai urmat anul următor, inclusiv o scară de la 1: 5, cu principalele teste tunelul aerodinamicau fost efectuate. Ulterior, a fost construită o parte frontală de fuselaj de 1: 1 cu cabina de pilotaj pentru studiul aranjamentului instrumentului. De asemenea, a fost dezvoltat un model 1: 1 al avionului complet. În 1967, o continuare a programului de dezvoltare a fost aprobată de o comisie de control de stat. În paralel cu proiectul, au început lucrările pe scaunul de ejectare VS-1BRI , pe simulatorul scaunului de ejectare NKTL-29-39, pe simulatorul de zbor TL-39 și pe sistemul de comandă mobilă KL-39.



Primul zbor a adus la 04 noiembrie 1968 - pilot șef Rudolf Duchon cu al doilea prototip X-02 (OK-32) de la fabrica Aero de aerodrom, pentru X-01 a fost folosit exclusiv pentru testele de stres pe teren. În decembrie, cel de-al treilea prototip a fost finalizat și inclus în studiu. În iulie 1971, cele două mașini au fost folosite pentru a efectua primele încercări de resturi cu noul scaun de ejectare dezvoltat. X-04 a fost construit exclusiv pentru studii de oboseala de la începutul lui 1970 până în octombrie 1971 , la Aviation Institutul Vysocany au fost efectuate (VZLU). La al cincilea prototip, care a zburat pentru prima dată pe 23 septembrie au fost efectuate teste de aptitudini 1969 pentru uz militar de la 1 februarie în 1971 de Kbely Research.
La 28 aprilie 1970 a lansat al șaselea prototip X-06 cu motorul îmbunătățit Iwtschenko AI-25TL pentru primul zbor. Odată cu împușcarea lui și cu încărcăturile externe au fost efectuate și testat stația de comandă mobilă KL-39. X-07 a zburat pentru prima dată pe 15 decembrie 1970. El a decretat toate modificările făcute în timpul încercărilor și a fost testat extensiv în mai 1973 cu forțele aeriene sovietice. A servit ca eșantion inițial la prima versiune de producție L-39C , care a fost livrată de la începutul anului 1974 și avea doi transportatori de sarcină externi pentru un maxim de 500 de kilograme.
Sfârșitul anului 1972 a început să testeze modelul X-08, care a servit drept model de pornire pentru versiunea L-39V cu țintă unică . În locul scaunului din spate, modelul L-39V avea un tambur de remorcare. Caiul de 1700 metri lungime a fost extins prin intermediul unui construit sub turbina fuselajului. În acest scop, ținta remorcă KT-04 a fost special dezvoltată. Avea o lungime de 4,9 metri, o aripă de 5,3 metri și cântărea 110 kilograme. În mod normal, L-39V a zburat la maximum 600 km / h și o înălțime de tractare de 500-2500 de metri într-un vehicul tractor. LSK Nva a continuat (numerele tactice din 1982 două L-39V 170 și 171 a).

No comments:

Post a Comment